Sammenligner bruk av mental helse i markedsføring med grønnvasking Karl-Fredrik Tangen trekker fram flere eksempler på at kommersielle aktører bruker temaet mental helse i sin markedsføring, noe han mener er problematisk.
Dette synes «Årets Influenser» bransjen må bry seg om – At så mange kaster bort muligheten, syns jeg er utrolig.
Frida.tegner bidrar i likestillingskampanje i fotballen – Det er vel så viktig å formidle at unge jenter også kan satse på en karriere.
Frida Marie Grande lanserer podkast om kvinnehelse Frida Grande, tidligere kjent som nylig ble kåret til Årets Influencer og Årets Sterke Mening av Vixen, annonserer lanseringen av sin nye podkast.
Frida Marie Grande ble årets influenser: – De siste tre åra har vært vanskelige Frykter flere av dagens influensere vil gå i samme fellen som henne. Selv har hun som mål å bli frisk igjen.
Dette er vinnerne av VIXEN Awards Det er duket for storslått prisutdeling når årets Vixen Awards går av stabelen.
Frida Marie Grande: – Flere influensere burde bruke stemmen sin Selv har hun pyntet seg før årets VIXEN Awards med et Palestina-flagg i håret.
Kristin Naomi Sandstrand blir kommersiell leder i Simpl Simpl vokser og gjør klar for videre spennende utvikling.
Sykefraværet stiger i bransjen: – Det er mye dårlig ledelse – Ikke veldig overrasket, sier Anne-Lise Mørch von der Fehr, i Kommunikasjonsforeningen. – Ikke holdbart i lengden, sier Frida Marie Grande.
Mads Hansen dropper Vixen Awards: – Ikke supergira for å bli assosiert med den bransjen Har heller ingen tro på at han stikker av med prisen: – Jeg nekter å tro at VIXEN-juryen vil gi bort prisen som årets influenser til en fyr som kritiserer bransjen.
Fridas illustrasjoner har samlet inn over 1 million kroner til Oslo Pride – Jeg ønsket å lage noe som favnet alle. Ofte er det vanskelig å vite hva man skal si om en slik tragedie, og da kan en illustrasjon være fint å dele for å uttrykke støtte og samhold, sier Frida Marie Grande.
Professor slakter Sannum & Bergestuens kommunikasjon etter at flere profiler forlater byrået: – Et PR-byrå burde vite bedre – Dette er langt ifra god reklame for Sannum & Bergestuen, sier Peggy Brønn om byråets siste Facebook-innlegg. – Et humoristisk forsøk på en metakommentar, svarer Eva Sannum.
Derfor sluttet Vilde Coward i Sannum & Bergestuen : – Fikk ikke den tilliten og myndigheten som stillingen krevde På kort tid har flere sluttet eller skal slutte i Sannum & Bergestuen.